HIGH BLACK BOOTS
H&M BLACK DRESS
ZARA WHITE COAT
H&M SCARF
SEQUINS HAT BOUGHT IN CHICAGO
BALENCIAGA GIANT GREY PARTIME
TIFFANY KEYS NECKLACES
Weather in Chicago changes so much in only a day: yesterday It was so cold Richie and I were freezing outside! We went to have a walk on Michigan Avenue with a Starbucks American coffee in the hand and to see the Loop. The Tiffany shop is huge and full of products I’ve never seen in Italy (Yes I’m guilty again, Tiffany’s my drug and I found a white heart necklace!). Americans here are simply amazing, they always stop you to ask where are you from, tell you about their lives here and smile at you all the time, everytime I talk to them I have to admit Italians are not the same, and that is such a pity.
Finally we reached the Bean, that I could only enjoy in photographs before, and It’s much better in reality. The stupid part of me came over and I had so much fun overthere, doing stupid things as you can see in my video 😀
We ate at a restaurant under the Bean which was awesome, I loved the chicken soup and a big bacon cheeseburger, American life rocks!
Il tempo a Chicago cambia completamente in un solo giorno: ieri io e Richie stavamo letteralmente gelando fuori! Siamo andati a fare una passeggiata su Michigan Avenue con il nostro caffè americano di Starbucks in mano fino a raggiungere il Loop. Il negozio di Tiffany è gigantesco e pieno di prodotti che non ho mai visto in italia (Si, sono di nuovo colpevole, Tiffany è la mia droga e ho trovato una collana con il cuore bianco!). Gli Americani sono favolosi, ti fermano sempre per chiederti da dove vieni, ti raccontano la loro vita e ti sorridono tutto il tempo, ogni volta che parlo con loro devo ammettere che gli italiani non sono cosi, ed è un vero peccato.
Alla fine siamo arrivati al Bean, che avevo potuto apprezzare solo in fotografie ed è mille volte meglio nella realtà . E’ naturalmente venuta fuori la mia parte stupida e bambinesca e mi sono divertita tantissimo a fare cavolate, come si può vedere dal video 😀
Abbiamo mangiato in un ristorante sotto il fagiolo che era splendido, ho adorato la minestra di pollo ed il cheeseburger con il bacon, la vita Americana e’ il massimo!