Christmas: we’re almost ready. Have you finished preparing your gifts and are you ready for a lot of food and some quality time with your beloved ones?
During Christmas time I usually wear two kind of looks: the extremely casual ones and the more chic ones for the parties at night, like the one I’m wearing in this post. The dress is among my favourites, by Nenette: I adore Its not too tight shape and the fact It screams sequins, to shine during these holidays. Cool in its simplicity, the way I like it.
The choice for the shoes was very obvious: could they not be red?
And yes, since some of you noticed: I cut my hair a bit during my last day in Los Angeles one week ago, for my Redken photoshoot. I’ve always loved them long but lately I prefer having them shorter (and in health).
Merry Christmas’ Eve beauties!
Natale: quasi ci siamo. Avete finito di impacchettare i regali e siete pronti per le abbuffate e per un po’ di “quality time” con la vostra famiglia?
Durante le feste di Natale di solito sono due i tipi di look che indosso: quelli estremamente casual e quelli più chic per le feste serali, come quello che indosso in questo post. Il vestito è uno dei miei preferiti, di Nenette: adoro la sua forma non troppo aderente e il fatto che sia ricoperto di paillettes, per scintillare durante queste feste. Ricercato nella sua semplicità, come piace a me.
La scelta della scarpa è stata molto ovvia: potevano forse non essere rosse?
E si, visto che alcuni l’hanno notato: ho tagliato e scalato un po’ i capelli l’ultimo giorno a Los Angeles settimana scorsa, per il mio servizio per Redken. Li ho sempre amati lunghi ma ultimamente tendo a preferirli più corti (e decisamente più sani).
Buona vigilia dolcezze 🙂
I was wearing:
NENETTE SEQUINED DRESS
CARTIER LOVE BRACELET + WATCH + RING
ASTLEY CLARKE BRACELET
LOUIS VUITTON BRACELET
VALENTINO ROCK-STUD SHOES